male nurse

male nurse
myself

Tuesday, January 26, 2010

26 januari 2010


bismillahirahmanirrahim..
salam untuk semua..

hari nie aku ditudh sbgai org g suke brckp besar oleh lecturer ku sndri..sedey gile hati aku tp ape bley wat kite x bley nk ubah mentaliti org n tutup mlut org nie...biarlah hanya ALLAH yang maha mengetahui n mybe nie adalh dugaan untuk aku kat cnie..

scara x lgsung ia mengajar aku mengenal erti ketabahan utk tempuh ujian yang mendatang terutamanya bile aku da start keje..

haha..skang nk happy nie..lalalalalaaaaaaaaa..

td ptg p giant ngan roommate aku FAIZ D..kiteorg p giant kepayn ridge..sakit gile tgn nie bawak bnyk barang..tp puas hati la..hri nie aku spend rm68..antara barang yg aku beli:

1)maggie 2 bgkus(kari n tomyam)
2)coklat cadbury praline hazelnut
3)kropok mr potatoes,roller coster n gule kopiko
4)deodorant rexona 2
5)ubat gigi colgate 2
6)softlan 1.8liter refill

  skang sume bhn pon mahal kan..smpai nk beli gula pasir kat giant pon x der n habes..kecewa btol nie..huhu..kali nie nk ajar diorg yg nk slalu brg free je..skang kna buat biznes la....bley ke??hehe..nk maggie beli la...lalalaaaaaaaaaaaaaaa..haha...

No comments:

Post a Comment